petak, 12. rujna 2014.

KOSTI / PISMO ŠAPA


Koristila sam kalup u obliku kosti i rebrasti pravokutnik.

Za dekoraciju sam si pripremila bijelu i sivu glazuru. Sivu sam dobila tako što sam u bijelu dodala manje crne boje. Siva je bila gušća, a u bijelu sam dodala par kapi vode kako bi mi bila tečnija radi lakšeg popunjavanja.
Nastavci koje sam koristila: br.2 za crtanje rubova, br.3 za ispunjavanje bijelom i crtanje sivih točkica, br.0 za detalj koverte i šape.

KOSTI
Najprije sam sivom bojom nacrtala rubove kostiju. Kad sam završila sa crtanjem rubova, počela sam popunjavati kosti bijelom glazurom i ostavila sve da se osuši preko noći.


PISMO SA ŠAPOM
Najprije sam sa sivom bojom nacrtala rub kvadrata. Kako sam završila sa rubovima krenula sam sa popunjavanjem tako: ispunila sam sa bijelom i napravila sive točke odmah,  keks po keks. Pustila sam da se posuši otprilike 2 sata pa sam nacrtala detalj pisma i šape. Ostavila sam da se posuši preko noći.