nedjelja, 27. prosinca 2015.

Čarapa keksi / Easy Xmas socks cookies


Napravila sam tijesto po ovom receptu (klikni ovdje)
Najprije sam iscrtala crveni rub i odmah ga ispunila crvenom glazurom. Ostavila sam dobra 2 sata dok se glazura nije skroz osušila. To možete provjeriti tako da keks okrenete prema svijetlu, odmah ćete vidjeti da li je glazura još vlažna. Bitno je pričekati da se skroz posuši jer će vam se kristalni šećer lijepiti i po crvenom. 

Kad je crvena glazura dobro suha, iscartamo i ispunimo bijelu, koju još svježu posipamo kristalnim šećerom.  

Možete i pisati po njima, samo u crvenu glazuru s kojom ste ih radili dodate još šećera u prahu kako bi bila gusta poput paste za zube, to je prava gustoća za pisanje.

Ja sam ih napravila kao dodatak u svojim Božićnim kutijama, ali o tome ću pisati u drugom postu...